Salata de post, cu tofu si germeni de grau sau germeni de soia

Pentru ca a inceput perioada postului, ziua de astazi este si pentru cei care sunt vegetarieni, tin post sau dieta: asa ca am pregatit o salata cu ingrediente simple, vegetale, dar cu o doza importanta de proteine. In plus, se poate face rapid  si este usor de luat chiar si la pachet.


Ingrediente: Branza tofu, salata verde, germeni de grau sau de soia, masline negre si ardei rosu
Sos: o lingura ulei de masline, una de ulei de rapita, 1 lingura zeama de lamaie, sare si piper.
Cum se face: Se amesteca toate ingredientele pentru sos intr-un borcan mic, se agita si se toarna peste legumele taiate marunt. Se adauga germenii de grau sau de soia si branza tofu.

Despre germenii de grau

Bogati in proteine, fibre si nutrienti, germenii de grau sunt singurul produs pe baza de grau recomandat in dietele de slabire. Datorita lor si a continutului de tofu, nu este nevoie de paine la aceasta salata. Contin o serie de fitonutrienti si antioxidanti naturali, acid folic, vitamine etc. Ajuta la mentienerea tonusului pielii si sustin sistemul imunitar. Despre cura cu grau incoltit mai multe detalii gasesti aici.

Despre germenii de soia

Sunt o sursa de proteine, dar si de vitalitate si energie chiar mai importanta decat tofu. Cu in indice glicemic mic, sunt foarte potriviti in diete alimentare. De asemenea, sunt o sursa de izoflavone, homoni vegetali folositori in special persoanelor cu risc de osteoporoza sau femeilor aflate la menopauza. Spre deosebire de germenii de grau, care se consuma imediat dupa incoltire, germenii de soia trebuie consumati cand au doua frunzulite.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Aboneaza-te

Reclame

Anunturi