Retete cu tofu. Tofu in trei culori

Si tie ti  se pare ca tofu este un aliment plictisitor? Nu esti singur/a. Mult timp nici eu nu am putut sa-l vad altfel decat ca pe o "mare branza" ce se servea de regula ca atare, direct din cutie, cu rosii si uneori cu paine... Sursa rapida de proteine, adica. Te-ai fi gandit ca il poti servi si asa?


Sa nu ma intelegi gresit, daca soia ar concura la top cele mai bune, sanatoase si hranitoare zece alimente de pe planeta, eu i-as da primul loc. Nu mai zic de avantajul vegetarian. Iar tofu exceleaza deja la capitolul produse de soia cu concentratie mare de proteine, care pot fi servite rapid si fara batai de cap. Totusi nu multi sunt inspirati s-o gateasca sau, mai tare, s-o serveasca la o petrecere.

Acum iata cum ai putea sa iti inviorezi propria cina sau sa atragi atentia unor musafiri vegearieni cu doar 3 ingrediente simple - dovlecei, rosii si tofu. Ah, da, mai ai nevoie de niste ulei de masline, sare, piper si cimbru, eventual niste busuioc prospat, pentru servire.






Acum taie si legumele in cuburi egale si pune-te pe construit. Sosul de soia este optional.


Sau poti servi preparatul si direct in castron, peste niste frunze de salata si cu sos de soia deasupra.



Idee  > Daca gatesti doar pentru tine, nu uita sa tai cat iti trebuie si sa lasi bucata de tofu nefolosita in saramura ei. Eu de-asta o tai asa, pe lat, ca sa o pot cufunda inapoi in lichid (Obtin astfel 3 bucati, adica 3 portii de proteine, a cate 100 g de produs).


Idee in plus > Vrei o dieta proteica de vara, simpla, dar te-ai saturat de piept de pui si muschi file afumat? Incearca trei zile astfel:
- Micul dejun - 2 oua,
- Pranzul - legume cu tofu sau alt produs pe baza de soia
- Cina - peste si legume
Nu uita: dieta inseamna si fara zahar, fara produse fainoase, fara alcool, fara fructe. Si mers pe jos 30 minute zilnic. Sa fii sanatoasa/sanatos!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Aboneaza-te

Reclame

Anunturi