Piccata de vitel cu rosii cherry si tagliatelle in stil italian

Mai tineti minte ca v-am spus cum am fost la Centrul de Pregatire in Gastronomie METRO Militari, un loc unde bucatarii si intreprinzatorii din domeniul HoReCa  auparte de sesiuni de instruire pentru a se perfectiona? Ei bine, a sosit momentul sa va dezvalui una dintre retetele invate cu aceasta ocazie, alaturi de ceilalti bloggeri invitati: Piccata de vitel cu rosii cherry si tagliatelle in stil italian.






Piccata de vitel cu rosii cherry si tagliatelle in stil italian


Pulpa de manzat fara os sau file de vitel.
200 g
Masline negre
20 g
Capere (conserva)
5 g
Rosii
100 g
Ulei de masline
20 ml
Busuioc proaspat
10 g
Rosii cherry
30 g
Sare si piper
dupa gust
Paste tagliatelle
80 g
Usturoi
10 g













Mod de preparare
Fileul de vitel se taie in medalioane, se trec prin faina si se soteaza la tigaie in ulei de masline. Separat se soteaza rosiile cherry in ulei de masline, dupa care se amesteca cu o marinata obtinuta din ulei de masline, usturoi, capere, masline rondele, ierburi, busuioc si oregano. Se servesc medalioanele de vitel cu sosul de rosii cherry si garnitura de paste tagliatelle. 

(Noi in timpul sesiunii de gatit am adaugat si o mana de rosii uscate la soare langa rosiile cherry)

Iar acum si imagini pas cu pas de la sesiunea noastra de gatit:

 Pentru aluatul de paste proaspete exista o singura regula: la un ou, 100 g faina.

 Se fierb in apa cu sare si cu ulei de masline, care clocoteste. Asta a fost simplu.

Dupa ce s-a transat muschiul de vitel si taiat medalioane, apoi condimentat, a fost pus pe plita. Sava Mihaela, maestra din spatele LaPrajiturEla ne-a dovedit ca se pricepe la fel de bine si la preparat fripturile, nu doar la prajituri.


 Seaparat, momentul rosiilor cherry sotate la tigaie:

Iar acum aranjarea, la care participa cu mult interes o parte din echipa doi, adica, de la stanga la dreapta, Brandusa Cooking with my soul, Cristina Mehedinteanu, Anasonculapte si din nou Sava Mihaela, LaPrajiturEla.

 Si rezultatul final, pe care l-am mancat tot noi:




Ce este Centrul de Pregătire în Gastronomie și cum își ajută METRO Cash&Carry România clienții din segmentul HoReCa?

Pentru clienții din domeniul ospitalier, METRO a creat o platformă de servicii complete, sub numele de HoReCa Support&Partnership, prin care oferă consultanță personalizată, adaptată nevoilor de afaceri ale antreprenorilor din domeniu. Centrul de Pregătire în Gastronomie face parte din platformă, fiind un loc unde bucătarii au parte de sesiuni de instruire pentru a se perfecționa.

Povestea Centrului de Pregătire în Gastronomie a pornit în anul 2008 de la nevoile clienților HoReCa de pe piața autohtonă. Pentru a contribui la creșterea afacerilor din acest segment, compania METRO România a pus bazele unor cursuri specializate pentru profesioniștii din cafenele, patiserii, cofetării de cartier sau mici pensiuni din zonele turistice, dar și pentru cei din companii de catering, hoteluri sau restaurante. În cei peste șase ani de activitate, peste 6.000 de clienți au trecut pragul Centrului de Pregătire în Gastronomie.

Sub îndrumarea Silviei Ailincăi, Executive Chef cu peste 17 ani de experiență în domeniul culinar, bucătarii experimentează noi rețete, învață cum să-și eficientizeze activitatea, să reducă din costuri și să pregătească diferite preparate. În centrul pasiunii ei sunt prăjiturile, pe care le reinventează cu răbdare și minuțiozitate.

Romeo Dunăreanu, Somelier și Barista specializat și Coordonator al centrului, transmite pasiunea sa pentru cafea și vinuri clienților care participă la cursuri. Pentru el, fiecare rețetă de cafea are o poveste aparte și fiecare vin trebuie savurat cu un anumit preparat culinar. Iar cafeaua pe care o pregătește îndulcește chiar și cel mai pretențios client. Cei doi specialiști se completează, pentru a le oferi bucătarilor o experiență completă a ceea ce înseamă gătitul la nivel profesionist.

Centrul de Pregătire în Gastronomie se bucură de mare succes în rândul clienților din domeniul ospitalier, care vin din toată țara pentru a urma cursurile oferite de companie. Cei doi experți și echipa lor optimizează modulele disponibile în funcție de feedbackul clienților, astfel încât centrul a oferit 91 de module în 2014, față de cele 25 din anul 2008. La modulul de bucătărie italiană, cu cea mai mare trecere, se adună zeci de cursanți pentru a învăța ultimele tendințe în pregătirea preparatelor specifice.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Aboneaza-te

Reclame

Anunturi